سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]



پرورش مرغ تخم گذار کلیک کنید

پرورش مرغ گوشتی کلیک کنید

پرورش بوقلمون کلیک کنید

پرورش کبک کلیک کنید

پرورش شترمرغ کلیک کنید

 





از جوجه کشی تا مرغداری به زبان فارسی /اورجینال
مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری /اورجینال
آموزش کامل جوجه کشی و پرورش مرغ /اورجینال


پرورش طیور به ویژه مرغداری یکی از پولساز ترین رشته های کشاورزی می باشد..
کامل ترین مجموعه آموزشی جوجه کشی و مرغداری در ایران
از جوجه کش تا مرغداری
آموزش جوجه کشی با دستگاه
آموزش جوجه ریزی
آموزش کامل جوجه کشی و پرورش مرغ در سالن
آموزش مرغداری و تهیه و نگهداری خوراک طیور
به زبان فارسی
قابل نمایش در کلیه دستگاه های خانگی و کامپیوتر





کارخانه جوجه کشی یکی از مراکز مهمی است که تخم مرغها و تجهیزاتی که وارد آن می شود باید کاملا از استاندارد های امنیت زیستی برخوردار و میزان پاتوژنی که بروی آنها وجود دارد کاملا برسی شود. بنابراین کارخانه جوجه کشی یکی از مراکزی است که استعداد زیادی به آلودگی را دارا است و ممکن است یکی از فاکتورهای منابع آلودگی جوجه هایی باشد که از کارخانه تهیه می شود.
همان اندازه که نکات مدیریتی پایه ای برای احداث یک سالن مرغ داری وجود دارد ، نکات پایه ای فراوانی نیز برای احداث کارخانه جوجه کشی نیز وجود دارد که می تواند به بهتر فراهم آوردن استاندارد های بهداشتی کارخانه کمک های فراوانی نماید.
1- محل احداث : کارخانه تا جای که ممکن است باید از سالن های مرغ داری دورتر احداث شود در حالیکه به راحتی بتواند تخم مرغ های سالن های مادر را جمع آوری کند.
2- نقشه ساختمان : طراحی دقیق نوع ساختمان و محیط کارخانه می توان کمک شایانی را به کاهش آلودگی و با جدا ساختن دو منطقه آلوده با تمیز کمک به فراهم آوردن بهداشت کند.
3- تهویه : ایجاد یک تهویه با برقراری جریان مناسب هوا در یک دستور العمل خاص می تواند خیلی کمک کننده به کاهش و به حداقل رساندن جابه جای عفونت باشد. وسایل تهویه باید هوای تازه و تمیز را تهیه کند و هوای داخل سالن های هچری را به بیرون هدایت کنند تا جای که کمترین امکان برگشت را داشته باشند. به همین ترتیب هوای که خارج می شود نباید به وسایلی که غیر قابل مصرف هستند راه یابد. البته بعضی از کارخانه ها از سیستم چرخشی جریان هوا همراه با ضد عفونی آن استفاده می کنند.
4- انهدام مواد بی مصرف : موادی که در کارخانه استفاده نمی شوند باید دور ریخته شوند، این مواد نباید در مکانهایی که در نزدیکی سالن های مرغ داری است ریخته شوند و یا نباید برای محیط زیست مشکلی ایجاد کنند.
5- ایجاد امنیت برای کارخانه : مثل هر سالن مرغ داری که به ایجاد امنیت و کنترل رفت و آمد نیاز دارد کارخانه هم به امنیت نیاز دارد و این بسیار کمک کننده است. فراهم آوردن وسایل دوش گرفتن برای هر کسی که می خواهد وارد کار خانه شود و یا حد اقل فراهم آوردن امکانی را که پیش گیری انجام شود
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد :
طرز تهیه و نگهداری خوراک طیور





این سی دی آموزشی شامل موارد زیر است:
- آموزش کار با دستگاه جوجه کشی
- تبدیل تخم مرغ نقطفه دار به جوجه یکروزه
- آموزش حمل صحیح جوجه یکروزه به مزرعه پرورش مرغ
- معرفی اجزای بدن مرغ
- مواد اصلی تشکیل دهنده غذای مرغ
- مواد غذایی با منشأ گیاهی و حیوانی
- اجزاء جیره غذایی
- مواد غذایی افزودنی به جیره
- تنظیم جیره برای دوره های مختلف رشد
- انتقال و توزیع دان در سالن پرورش
- شناخت انواع نژادهای مرغ گوشتی و تخمگذار
- تاسیس مرغداری
- ساختمان بدنی طیور و مرغ
- ضد عفونی مرغداری
- تغذیه و بسیاری از موارد دیگر

ارسال سریع به سراسر کشور در بسته بندی شیک
شماره مجوز:155/654213





- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

 

قیمت: 8,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید از جوجه کشی تا مرغداری به زبان فارسی /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید از جوجه کشی تا مرغداری به زبان فارسی /اورجینال

 

 

 

 

آموزش پرورش بوقلمون (تصویری) اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

مجموعه فیلم آموزشی پرورش بوقلمون به صورت اورجینال
فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی به صورت اورجینال
آموزش پرورش بوقلمون به صورت اورجینال


آیا میدانید پرورش بوقلمون یک شغل پرسود همراه با تسهیلات بانکی عالی است؟
خرید پستی آموزش کامل و جامع پرورش بوقلمون گوشتی به زبان فارسی

قابل نمایش در پلیرهای خانگی و کامپیوتر



نخستین بار بوقلمون در مکزیک توسط جهانگردان اروپایی مشاهده شد. آن ها این پرنده را با خود به اروپا بردند. پس از آن در ایتالیا، فرانسه و انگلستان بوقلمون پرورش داده شد. با کشف آمریکا مهاجران به خوبی با این پرنده و مزه آن آشنایی داشتند بنابراین به سرعت پرورش و مصرف بوقلمون در آمریکا گسترش یافت به طوری که هم اکنون ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ترتیب اولین و دومین تولیدکننده و نیز مصرف کننده گوشت بوقلمون در دنیا هستند.
در ایران نیز تا پیش از دوره صفویه بوقلمون یافت نمی شد و اولین بار ارامنه ای که برای تجارت از ایران به اروپا رفتند، بوقلمون اهلی را با خود به ایران آوردند و آن را به شاه عباس تقدیم کردند و بعد به دستور شاه، تخم بوقلمون در خانه های ارامنه تقسیم شد تا آن ها به پرورش این پرنده بپردازند.
امروزه با گذشت سال ها با پیشرفت علوم ژنتیک، تغذیه و مدیریت و تاثیر آن ها بر پرورش بوقلمون سبب شد تا پرورش بوقلمون از حالت سنتی خارج شده و نوع جدیدی از بوقلمون های صنعتی به وجود آید که گوشت آن حاوی پروتیین زیاد و چربی و کلسترول کم تری است.
مدیریت پرورش بوقلمون
مساحت کف آشیانه:تا 8 هفتگی برای هر 10جوجه بوقلمون یک متر مربع کافی است . از هشت هفتگی تا دوازده هفتگی برای هر 10 جوجه بوقلمون 2 متر مربع و از دوازده هفتگی تا شانزده هفتگی برای هر 10 بوقلمون جوان 5/2 متر مربع باید در نظر گرفته شود . برای بوقلمون های جوان ( نروماده ) در حال رشد در محیط محدود هر بوقلمون 4/0متر مربع لازم است . اگر افراد گله تماما نر باشند برای هر بوقلمون 5/0 متر مربع و چنانچه تماما ماده باشند برای هر بوقلمون 3/0 متر مربع کافی خواهد بود . برای بوقلمون های سبک وزن و بوقلمون هایی که در سیستم بسته ( با شرایط تحت کنترل ) پرورش میشوند مساحت کف لانه باید چیزی کمتر از ارقام بالا باشد .




موضوعات مورد بررسی در این فیلم آموزشی :
استاندارد و تجهیزات سالن:
تعریف یا مشخصات فنی سالن
عایق کاری سالن
منبع آب سالن
منبع حرارتی
مادر مصنوعی
نور دهی و تهویه
دانخوری و آبخوری
آماده سازی سالن پرورش:
شستشوی سالن و تجهیزات
ضد عفونی سالن
ضد عفونی تجهیزات داخل سالن
بستر
گرم کردن سال
پیش گرمایی
رطوبت سالن
خنک کردن سالن

مدیریت گله :
جوجه ریزی
خوراک
شکل ظاهری کنستانتره
اجزای تشکیل دهنده جیره
رابطه تغذیه و کیفیت لاشه
آب مصرفی
کنترل وزن متوسط زنده در طول یک ماهگی
کنترل وزن متوسط زنده در نرها و ماده ها از دو ماهگی به بعد
رابطه اعمال مدیریت تغذیه متناسب با کنترل وزن
جداسازی نرها و ماده ها از یکدیگر از دو ماهگی به بعد
زمان حذف و کشتار نرها و ماده ها

بهداشت :
پیشگیری و محافظت از بروز بیماری
واکسیناسیون
طرق واکسیناسیون


یک ساعت فیلم آموزشی
جزوه آموزشی 40 صفحه ای پرورش بوقلمون در قالب کتاب الکترونیک ( PDF )
مقالات آموزشی در رابطه با پرورش بوقلمون
گالری تصاویر پیرامون بوقلمون و پرورش آن
طرح توجیهی پرورش بوقلمون جهت امکانسنجی اقتصادی و اخذ وام بانکی
شماره مجوز : 60123022147



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.


رچسب ها : فیلم آموزش پرورش بوقلمون گوشتی , آموزش پرورش بوقلمون , خرید آموزش پرورش بوقلمون , خرید اینترنتی آموزش پرورش بوقلمون گوشتی , خرید پستی دی وی دی پرورش بوقلمون , خرید پستی سی دی پرورش بوقلمون , خرید پستی فیلم پرورش بوقلمون , فیلم پرورش بوقلمون به زبان فارسی , فیلم پرورش بوقلمون , پرورش بوقلمون , پرورش بوقلمون گوشتی , کتاب آموزشی بوقلمون

 

قیمت: 8,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش پرورش بوقلمون (تصویری) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

خرید آموزش پرورش بوقلمون اورجینال

 

آموزش جامع پرورش بلدرچین - اورجینال

دسته خدمات زیردسته آموزش

اصول پرورش بلدرچین

ویژگیهای بلدرچین و محصولات آن :

بلدرچینها دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که آنها را از سایر طیور متمایز کرده و صنعت پرورش بلدرچین را یه یکی از سود آورترین صنایع بدل کرده است، در ذیل به برخی از این ویژگیها اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

1- سرعت بالای رشد در این پرنده بسیار قابل توجه و در حدود 5/2- 5/3 برابر سایر طیور است. بلدرچینها عموما در 35-45 روزگی به وزن 180 220 گرم رسیده و آماده کشتار می شوند ضمن اینکه سن بلوغ نیز در حدود 7-8 هفتگی است.
2- سن پائین بلوغ جنسی: این پرندگان در 6-5 هفتگی قادر به تخمگذاری شده و در 8-7 هفتگی به بلوغ کامل جنسی رسیده و آمادگی تولید مثل پیدا می کنند.
3- فاصله نسلی کوتاه، که اعمال برنامه های اصلاح نژادی را در آنها به خوبی امکان پذیر می سازد.
4- میزان تخمگذری بالا، بلدرچینها به طور وحشی سالانه در حدود 80 – 60 عدد تخم می گذارند اما در اسارت و با اعمال برنامه های مدیریتی قوی در زمینه تغذیه و نوردهی مصنوعی می توانیم این رقم را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش داده و به عدد 250- 150 عدد تخم در سال دست پیدا کنیم.





سودآوری صنعت بلدرچین

بهره گیری از اصول نوین علمی جهت تهیه جیره هائی که در عین ارزان تر بودن بهترین بازدهی را در رشد و تولید داشته باشند، متضمن تداوم کار سودآوری بیشتر خواهند بود.
جهت آشنائی بیشتر علاقه مندان با هزینه های مورد نیاز جهت احداث و راه اندازی یک واحد پرورش بلدرچین، سعی شده است تا در جداول زیر هزینه های مربوط به احداث یک واحد پرورش و تولید بلدرچین با لحاظ فارم مولد، گوشتی، جوجه کشی، کشتارگاه، سردخانه و بسته بندی در کمترین ظرفیت اقتصادی و به ظرفیت 1800 قطعه مولد و 150000 قطعه پرنده کشتاری در سال محاسبه گردد تا بدینوسیله اطلاعات بیشتری در زمینه هزینه ها و میزان سودآوری پروژه پیش روی علاقه مندان به سرمایه گذاری در این بخش قرار گیرد


پرورش بلدرچین از چندین بخش اصلی تشکیل شده است :
1. مدیریت
2. بیماری
3. دارو و واکسن
4. تاسیسات
5. ضد عفونی
6. تغذیه
7. برنامه غذایی و نوری

لیست عناوین آموزش در این مجموعه ویدئویی:
مدیریت پرورش
تغذیه بلدرچین
اصول پرورش بلدرچین
نکاتی جهت شروع به کار پرورش
معرفی انواع نژاد ها وویژگی های آنها
معرفی انواع تاسیسات مورد نیاز
معرفی انواع داروها و واکسن ها وموارد مصرف و روش مصرف
معرفی انواع مکملهای غذایی وویتامینه
برنامه های غذایی
پرورش صنعتی
انتخاب تخم برای جوجه کشی
نگهداری و پرورش جوجه‌ها
اهم بیماریهای بلدرچین
باروری و اصلاح نژاد
مراقبت های پیش از جوجه کشی
روشهای ضدعفونی سالن ها وطریقه ساخت محلول ضدعفونی
مدیریت قبل از کشتار
تنظیم رطوبت,حرارت وتهویه






وهرآنچه که شما برای پرورش بلدرچین نیاز داشته باشد
آموزش پرورش بلدرچین
نگهداری و پرورش جوجه‌ها
تغذیه بلدرچین




سرمایه گذاری برای پرورش بلدرچین بسیاد سودآور است زیرا:
خواص تغذیه ای تخم بلدرچین
بررسی تاثیر مصرف پروبیوتیک پروتکـسین در جیره غذائی بلدرچینهای ژاپنی
تعریف پروبیوتیک(PROBIOTIC):
تاثیر مصرف پروتکـسین در جیره غذائی بلدرچین ژاپنی
ایجاد ایمنی در بلدرچین
واکنش های مربوط به واکـسیناسیون
واکنشهای تنفسی







آموزش پرورش بلدرچین
معرفی گونه ها و بیان مشخصات



این آموزش توسط بسیاری از افراد موفق در زمینه پرورش بلدرچین استفاده شده است

این مجموعه برای شروع یک کسب وکار پرسود بسیار موفق بوده است

بهترین مجموعه برای کسب و کار زود بازده از ابتدا تا انتهای پرورش بلدرچین و کسانی که به فکر کسب درآمد و موفقیت در این کار پرسود هستند100 درصد توصیه میشود

قابل نمایش در پلیرهای خانگی و کامپیوتر


این مجموعه شامل 1 حلقه دی وی دی می باشد

شماره مجوز ارشاد : 23-172568-91

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد


قیمت: 13,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش جامع پرورش بلدرچین - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش جامع پرورش بلدرچین - اورجینال


  
تعمیرات خودرو - تعمیرات خودرو تعمیرات خودرو -تعمیرات خودرو تعمیرات خودرو -تعمیرات خودرو آموزش بافتنی - آموزش بافتنی آموزش بافتنی - آموزش بافتنی آموزش رانندگی - آموزش رانندگی آموزش رانندگی - آموزش رانندگی آموزش رانندگی - آموزش رانندگی آموزش کابینت سازی - آموزش کابینت سازی آموزش کابینت سازی - آموزش کابینت سازی آموزش کابینت سازی -آموزش کابینت سازی آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه آموزش خیاطی - آموزش خیاطی آموزش خیاطی - آموزش خیاطی آموزش خیاطی - آموزش خیاطی پرورش گاو -پرورش گاو پرورش گاو - پرورش گاو پرورش گاو - پرورش گاو پرورش بوقلمون - پرورش بوقلمون پرورش بوقلمون - پرورش بوقلمون آموزش آرایشگری - آموزش آرایشگری آموزش آرایشگری - آموزش آرایشگری چرم دوزی - چرم دوزی چرم دوزی - چرم دوزی چرم دوزی - چرم دوزی پلان معماری - پلان معماری پلان معماری -پلان معماری پلان معماری -پلان معماری پرورش ماهی -پرورش ماهی پرورش ماهی -پرورش ماهی سیستم وبلاگ دهی -سیستم وبلاگدهی